Sommeravslutning

Torsdag 28. mai - felles avslutning for alle idrettsskole partier.

Torsdag 28. mai er det siste dag for Idrettsskolen sesongen 14/15. Vi har en felles avslutning for alle trinn på sletta ved radiomastene/sandgropa på Hebekk. Fremmøte kl.: 18:00 for alle årsklasser. Det varer til ca. 19:30.

Vi har ulike aktiviteter for alle barna og utdeling av brus (til alle som deltar på minst 6 aktiviteter) samt premier til barna som har vært på idrettsskolen. Vi oppfordrer foreldre til å la det bli en kveld for hele familien hvor søsken, besteforeldre, tanter og onkler etc. også er velkomne. Ta med kaffe og grillmat eller lignede til hele familien. Vi tenner 2 store griller.

Da det er begrenset med parkeringsmuligheter ved Dagbo, og ikke tillatt å kjøre frem til «mastene», anbefaler vi flest mulig å parkere ved Hebekkskogen barnehage i Fjellklangveien1, på Hebekk (se vedlagt kart). Derfra går det sti gjennom skogen til «mastene» via fotballbanen ved Dagbo.

De som ikke kan delta. Får sin premie ved henvendelse til gruppeleder.

GOD SOMMER!

Grasrotandel