Juleavslutning 26. november 2015

Velkommen til juleavslutning for idrettsskolen! Torsdag 26. november kl. 18:00-19:30 i Skihallen.

Dette arrangementet er veldig morsomt for barna og vi gleder oss.
For å kunne gjennomføre på best mulig måte med så mange mennesker må dere merke dere følgende:

PARKERING: parkeringsplassen, Ski Ishall.

OPPMØTE OG HENTING:

Garderobe 1Garderobe 2Garderobe 3Garderobe 4Garderobe 5Garderobe 6Garderobe 7Garderobe 8
Ski
Finstad
Hebekk
1 klasse
Ski/Hebekk
1 klasse
Finstad
2 klasseDolphinsSharks

ANNET:
- Barna må være ferdig skiftet etc. i garderoben senest klokka 18:00
- Barna må gjerne kle seg ut som nisser hvis de har lyst!
- Alle foreldre, søsken og besteforeldre kan sette seg på tribunene i hallen så fort de har levert idrettsskolebarna.
- Det blir salg av kaffe og kaker i kiosken, innmarsj og aktiviteter, kanskje kommer julenissen med en overraskelse til alle som har vært på trening på Idrettsskolen i høst?
- Trenere har ansvar for barna i garderoben og ved inn og utmarsjen. Utenom dette er det foresatte som har ansvar.
- Det blir felles utmarsj og vi oppfordrer alle til å bli på tribunen til alle barna er ute av hallen og tilbake i garderobene.
- HUSK utkryssing når dere henter barna i garderoben!

God Jul!

Grasrotandel