Årsmøte 11 mars kl 2030

Det gjennomføres årsmøte for Ski IL Idrettsskolen torsdag 11.mars kl 2030 på Teams. Alle med med barn på Idrettsskolen som har betalt kontingent (evnt fritak) har møte- og stemmerett. Årsmøtedokumenter ligger vedlagt. Tilgang til teamsmøtet gis av Jørgen (epost: jorgenjelmert@gmail.com)

Viktig melding

Idrettsskolen aktiviserer i år omlag 150 barn og mer enn 40 trenere. For å videreutvikle Idrettsskolen har vi behov for å få med dyktige mennesker både til sportslige og administrative oppgaver. De siste årene har alle oppgavene falt på noen få personer, noe som ikke går i lengden.

Det er behov for flere krefter til SU som jobber med aktivitetsplanene og tilrettelegging av aktivitetene. Til styret har vi behov for en kasserer som holder orden på faktura, bank og regnskap (ca 100 bilag pr.år). Idrettsskolen har god økonomi. Det er også behov for en sekretær som kan videreutvikle påmeldingsfunksjonen, hjemmesidene og facebook-veggen vår. Til slutt trenger vi et styremedlem som kan kjøpe inn premier og julegaver, samt organisere arrangementer.

Det er ikke stor arbeidsbelastning med et verv på Idrettsskolen, men det gir mye glede å se resultatene av arbeidet.

Gi melding til Ragnar Underland (tlf 474 58 751, epost: runderland@online.no) for de som vil ta en oppgave på Idrettsskolen, slik at vi fortsatt kan videreføre aktivitetene.

Grasrotandel

SMS: GRASROTANDELEN 996554139 til 2020